El supermecat virtual arriba a Barcelona

Estació de Ferrocarrils de Sarrià

Els supermercats i botigues es reinventen constantment per buscar noves formes d’arribar al consumidor. Fa poc més d’un any l’empresa de supermercats Tesco volia fer-se amb el mercat de Corea del Sud. Per aconseguir-ho va idear el primer supermercat virtual, la compra consisteix en escanejar un codi QR (com un codi de barres) amb el telèfon mòbil els productes impresos al llarg d’una estació de metro tot simulant les estanteries d’un supermercat. Tesco ha augmentat les vendes online un 130%, aquí podeu veure un vídeo explicatiu:

La idea arriba a finals de juliol a Barcelona, i per primer cop a tot Europa, de les mans de Sorli Discau, a l’estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Sarrià, amb més de 400 articles per escanejar i comprar des de l’estació. Es pretèn captar l’atenció entre el 10 i el 15% dels 10.000 passatgers diaris de l’estació.

El gran èxit a Corea del Sud va ser la falta de temps dels seus habitants degut a les llargues jornades de treball i ritme vertiginòs que porten dia a dia. Aquesta nova tecnologia permet un gran estalvi de temps i comoditat, creieu que aquí tindrà una bona acollida? N’estarem pendents!

Share this post
  ,